Stichting Leergeld Nijkerk wil dat alle kinderen mee kunnen doen!

Elke ouder wil dat zijn of haar kind mee kan doen met de rest van zijn of haar leeftijdgenootjes. Meedoen maakt dat je kind erbij hoort en zich goed kan ontwikkelen. En toch lukt dit niet altijd. Simpelweg omdat er niet genoeg geld is. In Nederland groeit 1 op de 12 kinderen in armoede op. Ook in onze gemeente. En o.a. door de hoge energie- en voedselprijzen wordt het er allemaal niet gemakkelijker op.

Leergeld Nijkerk zet zich in voor deze kinderen. Door o.a. te helpen met een eigen fiets of laptop, door het verstrekken van een abonnement op squla, door te zorgen voor het lidmaatschap van een sportvereniging, scouting, muziekschool of dansschool. Nieuw is dat gezinnen die bij ons ingeschreven staan of worden ingeschreven, binnenkort gratis een keer met het gezin naar de Efteling kunnen!

Als je een verzoek doet om hulp, komt een vrijwilliger van Leergeld Nijkerk bij je thuis. Samen wordt dan besproken waar je kind behoefte aan heeft. Je hoort dan ook wat, behalve Leergeld Nijkerk, ook andere instanties voor je kunnen betekenen.

Neem contact op via de website voor de voorwaarden en meer informatie of om je kind aan te melden. www.leergeldnijkerk.nl

Leergeld Nijkerk wil je kind graag helpen, want nu meedoen is straks meetellen!